fancy

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Fanny Izabelle - 20 juli 2011 22:55

Sådär ja, då va väskorna packade och vi är redo för ösd resa på fredag! lånat MASSOR av kläder av min syster Zabine haha.. Love them, o ska fan sno alla kläder kvinnan har! Imorgon kommer Therese och Dennis & Keyla så då ska vi umgås och handla på bolaget och även fixa hårförlägningen ju! :D wööööp!


Sitter just nu och spelar betapet med syrran och dricker vin och lyssnar på musik! helt jävla slut. Saknar min karl som en jävla galning och imorgon ska jag få ett samtal och efter det kommer de gå ganska fort, så antingen ringer han imorgon eller på fredag eller början av nästa vecka, CANT WAIT! Kan inte beskriva hur jävla kär jag är & hur mycket jag saknar min kärlek, åh..


 

Av Fanny Izabelle - 20 juli 2011 15:21

Åh vilken underbart varm dag det är idag! vaknade och tog med mig lillasyster på stan och postade mina brev till älsklingen och fixade lite ärenden o köpte cigg, höll seriöst på att dö av värmeutslag, haha..


suttit o umgåtts med Zabine och Lisa & Felicia o wilda såklart o pratat på, funderat vad jag ska ha med mig för kläder till Östersund, Nu ska vi åka till gullvik o sola lite o bada, skriver mer sen ;)


 


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namnet va Fanny, 23 år och bor i örnsköldsvik med min fantastiska Sambo/fästman Björn. Pluggar på folkhögskola, lever och njuter av livet! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards