fancy

Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

Vin och soffhäng.

Av Fanny Izabelle - 20 juli 2011 22:55

Sådär ja, då va väskorna packade och vi är redo för ösd resa på fredag! lånat MASSOR av kläder av min syster Zabine haha.. Love them, o ska fan sno alla kläder kvinnan har! Imorgon kommer Therese och Dennis & Keyla så då ska vi umgås och handla på bolaget och även fixa hårförlägningen ju! :D wööööp!


Sitter just nu och spelar betapet med syrran och dricker vin och lyssnar på musik! helt jävla slut. Saknar min karl som en jävla galning och imorgon ska jag få ett samtal och efter det kommer de gå ganska fort, så antingen ringer han imorgon eller på fredag eller början av nästa vecka, CANT WAIT! Kan inte beskriva hur jävla kär jag är & hur mycket jag saknar min kärlek, åh..


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Izabelle - 10 augusti 2011 01:13


Som dom flesta som läser min blogg märkt så har ja tagit en liten paus! ja är så grymt less på hela bloggvärlden, alla som är i den, förutom min cupcakes då! men sedan har ja äckliga fanskap som läser min blogg och tro sig veta så jääävla mycket om s...

Av Fanny Izabelle - 27 juli 2011 16:52

Dagens; Varit och badat med lillasyster o mamma o hennes karl ute på gullvik, vi köpte även med oss subway mackor och satt där o gottade oss! badade och solade, sitter just nu hemma och tar det lugnt, lyssnar på musik o saknar min kärlek!   Lys...

Av Fanny Izabelle - 27 juli 2011 10:23


Dumma dumma mig, inte bloggat på flera dagar! haha nåväl, för att göra det kort så hade jag de riktigt skoj i öst, blev dock väldigt sjuk, men det fick bli som de blev! har massa bilder jag tänkte lägga i ett inlägg sedan så ni får se!   Åkte h...

Av Fanny Izabelle - 22 juli 2011 16:39


framme i ösd och ska snart fixa mig iordning mig, ska komma lite folk hit till Therese o Dennis, så ska vi på stråket sedan, skabli nice.. aldrig varit på det förut, sådet blir en ny upplevelse!   Fick mitt samtal idag ang tele tid med baby, komm...

Presentation


Namnet va Fanny, 23 år och bor i örnsköldsvik med min fantastiska Sambo/fästman Björn. Pluggar på folkhögskola, lever och njuter av livet! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards