fancy

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Fanny Izabelle - 15 juli 2011 23:05

Woho jag och syrran har precis bestämt att vi ska göra hårförlägning på torsdag! kommer bli superb, therese och dennis och lilla keyla kommer hit till syrran och då ska vi fixa det, löshåret är brunt, men ska färga om det rött, så det passar mitt hår! kommer bli aweeeeesome! längtar som en tok! vet att jag kommer passa som fan i långt hår, dock har jag håret till typ brösten nu, men längre ska de fan bli.


åh, nä, nu ska ja se en film och sakna min älskling.. fick en liten lapp idag i brevet där jag skulle skriva under! där det stod, ( jag älskar dig, B (`v´) F ) såå söt han är, verkligen längtar tills jag får brev ifrån honom..


 

Av Fanny Izabelle - 15 juli 2011 21:26

Godkväll cupcakes!


Slapp slapp slapp! va hemma i lägenheten för ett tag sedan och hämtade lite saker, kände genast att jag inte va redo att vara hemma än.. Det va tomt, det va inte levande utan älsklingen där, så bestämt att jag ska vara hos syrran över helgen och bara tok mysa och ha det bra istället. vet att ja måste åka hem och vänja mig, det kommer!


Fick även ett brev hem där ja skulle skriva under nummer och namn så baby snart får börja ringa mig hem, hoppas bara det kommer gå bra.. Ja är ju endå sambo, flickvän och fästmö.. wish me good luck. 


nee, hitta lite schyst musik kanske, o sedan ska nog jag och syrran slå på en film och bara gosa ner oss, det som är så bra är ju att syrran min sitter i samma båt som mig just nu.. så vi saknar båda våra karlar mer än något annat! tur vi har varandra


OCH sedan gott folk, jag har endå haft över 30 läsare idag och skaffade bloggen idag, VILKA ÄR NI? tell me, annars kan ja lika gärna göra denna lösenordsskyddad..


behöver pepp och kommentarer!

bjuder på en fantastisk bild på Lisa och Mig ifrån sommarfesten! ;)

 

Av Fanny Izabelle - 15 juli 2011 17:42

Mys pys fredag med älskade syster och wildisen! Ligger just nu propmätt i soffan och försöker få till min design men de går ju som de går, blev tok nöjd med headern, o tro på fan att hela photoshop la av! åh. jävla bajs, får se om ja orkar böja på nytt!


Nåväl, ligger och myser i soffan nu och kollar på trassel! saknar min baby som en tok och bara längtar efter honom som en galning.. kanske ska skriva ett brev till honom ikväll.. och om en vecka eller två komme vi få börja snacka i telefon varje dag, åh så jag längtar.. nee, nu ska ja fan få till en design, update latero.


 

Av Fanny Izabelle - 15 juli 2011 14:56

Börjar känna efter en väldigt lång blogg paus att ja kanske skulle behöver skriva av mig lite.. Folk runt omkring mig vet varför och anledningen, kommer nämna lite mer sedan om de nu kommer nyfikna folk som undrar, men tills dess får ni vara nyfikna era jävlar.. Sommaren ha varit helt fantastiskt, o ja njuter av all sol och bad och allt som tillkommer.. ja o älsklingen har hittat på så mycket och haft det helt underbart, ja kan inget annat än att vara den lyckligaste flickvännen, fästmön, sambon som finns på denna jord.


åh saknaden efter min man är otrolig! och ja tänker på dig varje dag som går. Men snart ses vi hjärtat mitt.. Jag räknar dagarna som går och ja älskar att vi närmar oss. Om ett tag är det över och då börjar vårat nya liv tillsammans. Älskar dig till rymden och tillbaka.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namnet va Fanny, 23 år och bor i örnsköldsvik med min fantastiska Sambo/fästman Björn. Pluggar på folkhögskola, lever och njuter av livet! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards