fancy

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Snart färdig!

Av Fanny Izabelle - 22 juli 2011 00:31

Wöööp! trött som en gris, sitter just nu och väntar på att syrran snart är klar, hon har bara 17 st kvar, så snart är det min tur.. har ungefär 50 st kvar av 200 att sätta dit! ska bli så skönt när det är klart för att sedan gå o lägga sig...


Saknar ihjäl mig efter min karl, åh.. 9 dagar sedan jag pratade med han sist :( åh, men förhoppningsvis får han ringa mig snart! längtar som en dåre.


Nä, nu ska jag kolla på lite tv o vänta in för att sedan fixa klart håret, är redan tok nöjd.. bilder kommer sen, hinner inte ikväll för vi ska upp halv7 och sedan blåsa iväg till ösd! o där kommer vi nog ha fullt upp hela dagen, ska försöka blogga!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Izabelle - 10 augusti 2011 01:13


Som dom flesta som läser min blogg märkt så har ja tagit en liten paus! ja är så grymt less på hela bloggvärlden, alla som är i den, förutom min cupcakes då! men sedan har ja äckliga fanskap som läser min blogg och tro sig veta så jääävla mycket om s...

Av Fanny Izabelle - 27 juli 2011 16:52

Dagens; Varit och badat med lillasyster o mamma o hennes karl ute på gullvik, vi köpte även med oss subway mackor och satt där o gottade oss! badade och solade, sitter just nu hemma och tar det lugnt, lyssnar på musik o saknar min kärlek!   Lys...

Av Fanny Izabelle - 27 juli 2011 10:23


Dumma dumma mig, inte bloggat på flera dagar! haha nåväl, för att göra det kort så hade jag de riktigt skoj i öst, blev dock väldigt sjuk, men det fick bli som de blev! har massa bilder jag tänkte lägga i ett inlägg sedan så ni får se!   Åkte h...

Av Fanny Izabelle - 22 juli 2011 16:39


framme i ösd och ska snart fixa mig iordning mig, ska komma lite folk hit till Therese o Dennis, så ska vi på stråket sedan, skabli nice.. aldrig varit på det förut, sådet blir en ny upplevelse!   Fick mitt samtal idag ang tele tid med baby, komm...

Presentation


Namnet va Fanny, 23 år och bor i örnsköldsvik med min fantastiska Sambo/fästman Björn. Pluggar på folkhögskola, lever och njuter av livet! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards