fancy

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Fanny Izabelle - 19 juli 2011 23:05

Får knappt kommentarer och är grymt nyfikna på vilka som läser min blogg ? med tanke på att jag bara har haft den i några dagar och inte skrivit ut den på min gamla blogg... men har endå ungefär 70 läsare om dagen!


VILKA ÄR NI? Ja är så nyfiken! ;D


    
  

Av Fanny Izabelle - 19 juli 2011 20:45

Men godkväll allesammans.

Dagen har varit hur skön som helst, vaknade o klev upp o satte mig genast i solen och började sola, how great isnt that? fullständigt älskar att ligga och sola o bli brun, efter det åkte vi till Lomsjön och har badat och solat massor, efter de blev det käk ute, en oxfilé rulle, nom nom.. måttligt mätt fortfarande! haha, efter det har vi bara tagit det lugnt, tvättar och diskat! precis suttit ute i typ 1-2 timmar med Marie o syrrran och en kompis björn och felicia o surrat på som tusan! rökt ett antal ciggaretter och haft stenkastning med syrran! haha på varandra även.


Sitter just nu o fryser som en tok, fått massor av färg idag och har nog fått någon slags frossa! just ja, fick hem mina bilder som jag beställt på mig och baby, så har fixat det o stoppat det i ett kuvert och ska skicka dom imorgon, ska även skriva ett brev!


woho, på torsdag ska ju jag och syrran fixa löshår, så nice, o fredag åker vi till östersund på stråket! nice nice.. åh, saknar min baby som en toooooooook!


 

Av Fanny Izabelle - 19 juli 2011 10:37

Godmorgon cupcakes!

sovit hur bra som helst, men måttligt less på att jag ska hosta och nysa hela j*vla tiden, är jätte förkyld men de börjar bli lite bättre! haha innan kunde jag fan inte ens andas genom näsan, nu är halsen problemet! hostar så det känns att jag ska spy, men äh.. idag är det soooool! and im loving it. Antingen drar vi till stranden eller så tar vi på oss bikinin och lägger oss här utanför syrran och pressar! har ju lillpoolen till wilda!


Pratade precis med anstalten ang telefon, så håller tummarna! wööp wööp! haha igårkväll satt jag och syrran o pimplade vin och spelade betapet med 4 andra brudar, så skoj! jävlulst bra tidsfördriv!


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namnet va Fanny, 23 år och bor i örnsköldsvik med min fantastiska Sambo/fästman Björn. Pluggar på folkhögskola, lever och njuter av livet! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards