fancy

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Fanny Izabelle - 16 juli 2011 16:51

Idag är det en dag som ja saknar min karl oerhört mycket, fast det gör jag varje dag, men idag känns det tungt! saknar han röst, hans närhet hans kyssar och allt som har med honom och göra! till o med hans jobbiga sidor saknar jag.. dvs ALLT med min älskling!


Suttit och skrivit ett långt brev till honom som ja ska skicka efter helgen. hatar att det är helg, haha dvs att det tar längre tid för honom att få brevet, fan.. dom skulle haft internet, haha! anyhow, så har vi precis ätit pizza och gottat i oss sitter just nu utfläkt över soffan och är proppmätt, ska snart ta en dusch för sedan ska Linn och Marie komma hit till syrran så ska Eliteeeen dricka vin och prata tjejprat som vi behöver.. Ska bli trevligt.. Även suttit och beställt hem lite kort på mig o hjärtat, o på honom och på mig, som ja ska skicka ner till honom, även beställt ett stort foto som ja ska he upp i en ram..


Finns ingen som är så kär som jag!   


 

Av Fanny Izabelle - 16 juli 2011 10:54

Åhhh såååt trött.. sitter och kollar på tv med wilda och gäspar som en tok någon film på 5an, vill sova meeeera! men nä. ska gå och hoppa på syrran snart och väcka henne också! ta en morgon cigg kanske.


   


bjuder på bilder på mig och syrran!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namnet va Fanny, 23 år och bor i örnsköldsvik med min fantastiska Sambo/fästman Björn. Pluggar på folkhögskola, lever och njuter av livet! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards