fancy

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Fanny Izabelle - 10 augusti 2011 01:13

Som dom flesta som läser min blogg märkt så har ja tagit en liten paus! ja är så grymt less på hela bloggvärlden, alla som är i den, förutom min cupcakes då! men sedan har ja äckliga fanskap som läser min blogg och tro sig veta så jääävla mycket om saker som händer i mitt liv men.. min blogg kommer att börja igen och den kommer bli lösenordsskyddad och flyttad till blogg.se igen! dom som är sugen på att haka på, självklart får ni speciella lösen! MEN SÄG TILL!!!!!!! ni kan även skriva på facebook ni som är vänn med mig!


men ja kommer inte ge ut det till någon som jag vet att det finns en risk att den kommer ut till folk ja inte klarar av! Ta det inte personligt utan jag litar helt enkelt inte på dig som inte får lösen! En bekant skrev senast igår att hon saknade mitt bloggande, och då kunde jag inte bli mer än sugen! ;)


känner ja mig rätt, så sätter ja mig och fixar en design nu på en gång, och sedan börjar! haha.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namnet va Fanny, 23 år och bor i örnsköldsvik med min fantastiska Sambo/fästman Björn. Pluggar på folkhögskola, lever och njuter av livet! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards